عجب منظره ای
 
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
دو تا کاکتوس داشتیم،انقــــد بهشون آب ندادیم تا خشک شدن
قبلشم یه سرخس و دوتا بامبو ناکار کرده بودیم
مامانم می گه ایول موفق شدیم کاکتوسو بخشکونیم، یه شترم بیاریم از تشنگی بمیره رکورد بزنیم 
/:) raised eyebrows
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
کسی هست اسم این مدل مو رو بلد باشه
 
عضویت در جذاب ترین گر.ه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
در راستای حمله آمریکا به ایران یک روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهارشنبه همین هفته به ایران حمله میکنه
اینها هم کامنتهای زیر اون تو یه سایت فارسی :

- ما 4شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه
- من چهارشنبه چک دارم !
منم چهارشنبه امتحان دارم موندم چیکار کنم ؟؟برم جنگ نَرَم جنگ...
- پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم...
- حالا من چی بپوشم؟!
- ما شماره ماشين مون فرده، فك نكنم بتونيم تــو اين حماسه آفريني حضور بهم برسونيم!
- میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا
- سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!
- شام هم میدن؟
- ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی «از جنگ برگشتم خستم ! تازه اگه اسیر نشم و برگردم»!!!
- بگو سر راه نون بگیرن !!
- ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره!!!!!!!!!!!!
قربون هر چی ایرانیه باحاله .......

عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
کلا حس هیچی نیس
 
عضویت در جذاب ترین گر.ه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
بزرگتـــــــــــــرین بدبختی اینه که طرف ســــــــــواد نداره حرف بزنه ... ولی شعورم نداره که خفـــــــــــــــه شه ... !!!
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
هواپیمای فرست کلاس ایرانی
 
عضویت در جذاب ترین گر.ه اینترنتی | Www.TodayPix.ir
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
از بچگی بهمون میگفتن از کسی نترس فقط از خدا بترس
در حالی که باید می گفتن از همه بترس به جز خدا
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir
 
یعنی دمش گرم کسی که این فیلم رو زیر نویس کرده
 
 
عضویت در جذاب ترین گروه اینترنتی | Www.TodayPix.Ir 
همین الان مامانم اومد بهم گفت :بگیر بخواب ، بی خوابی سلول های مغز رو پیر می کنه ! :| straight face
منم گفتم : مامان جان ، من مغزم کجا بود ، که سلول داشته باشه ؟!
هیچی دیگه ، قانع شد و رفت !! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: علی ׀ تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , aftabpnu.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com